středa 2. září 2015

Plněné papriky zeleninovou směsí s čočkou a tofu


Maminka mi přinesla papriky. Ale já ty zelené syrové nejím. Vlastně je nemám ráda, ani v zeleninové restované směsi. A jelikož mi od večeře zbyla zeleninová směs s čočkou, napadlo mě, ty papriky naplnit.


Nejprve jsem tedy vyrobila tu zeleninu. Ve woku jsem na másle osmahla mrkev na kostičky, přidala pórek, uvařenou čočku, kukuřici, mořskou řasu, chvíli restovala. Pak podlila vodou, přídala cibuli a restovala dál. Dochutila jsem solí, pepřem a lahůdkovým droždím. Včera jsem k tomu měla vajíčka. A byla to dobrá večeře :-)

Jako výplň jsem se rozhodla zvolit rozmixované uzené tofu. Celé dohromady to drží 2 vajíčka a zahušťovala jsem hraškou. Samozřejmě nesmí chybět majoránka a česnek.
Pak už jsem jen papriky naplnila a dala péct na 200°C na 30 minut.




Žádné komentáře:

Okomentovat