čtvrtek 22. listopadu 2012

Pasíruješ, pasírujeme, pasírujete
  Kdysi jsem dělala krémové polévky tak, že jsem je jenom prohnala tyčákem. Rodina se teda tvářila všelijak, ale jedli to. Pak se mi tyčák pokazil a šel na reklamaci. Musela jsem tedy vytáhnout sítko a klasicky pasírovat. A ono to bylo kupodivu lepší, jak jenom rozmixované. Fakt nám to chutná daleko líp. Počas té celé procedury mi polévka i trochu vychladne a pak není problém do ní metličkou vmíchat zakysanou smetanu. Několikrát se mi smetana srazila, když jsem ji vmíchala do příliš horké polévky. U té trochu schládlé tento problém odpadá. Pak znova přivést k varu a chvíli povařit.
  Nakonec se teda většině strávníků u nás doma zdá jenom krém málo a sypou si to něj ty smažené hrachové kuličky. Celé mastné a hnusné. Já podlehnu jak kdy. Většinou se to snažím jíst bez toho. Chleba se mi k tomu pražit, bohužel, nechce. :-/ Vím, že zrovna takhle složka není příliš zdravá, ale u nás je to fakt oblíbené.

Dobrou chuť


Žádné komentáře:

Okomentovat